SimplySign – aktywacja odnowienia certyfikatu
Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego polega na przedłużeniu jego ważności o 1 rok, 2 lata lub 3 lata.
Proces odnowienia podpisu elektronicznego na karcie chmurowej SimplySign jest dostępny z poziomu konta w Panelu Certum i jest możliwy zarówno dla osób posiadających konto, jak i nowych użytkowników panelu.
Aby odnowić certyfikat, użytkownik musi posiadać:
- ważny certyfikat kwalifikowany (podpis elektroniczny);
- produkt wirtualny lub e-kod/kod aktywacyjny na odnowienie podpisu elektronicznego;
- założone konto w Panelu Certum. Dostęp do panelu (i procesu odnowienia) możliwy jest przez przeglądarkę internetową;
- aktywowaną aplikację mobilną SimplySign (Android, iOS, Huawei). W trakcie odnowienia użytkownik będzie podawał token generowany w aplikacji.
Sam proces odnowienia, po zakupie produktu, zrealizujesz w kilku krokach:
Krok 1 – logowanie/rejestracja do Panelu Certum
Krok 2 – wybór certyfikatu do odnowienia
Krok 3 – wypełnienie formularza i weryfikacja danych, oraz podpisanie wniosku
Krok 4 – pobranie certyfikatu na kartę chmurową SimplySign
Więcej informacji oraz instrukcja aktywacji odnowienia certyfikatu na kartę chmurową SimplySign dostępne są tutaj:
Nazwa instrukcji |
Wersja |
Plik |
---|---|---|
SimplySign – odnowienie |
1.3 |