Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

SimplySign – aktywacja odnowienia certyfikatu

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego polega na przedłużeniu jego ważności o 1 rok, 2 lata lub 3 lata.

 

Proces odnowienia podpisu elektronicznego na karcie chmurowej SimplySign jest dostępny z poziomu konta w Panelu Certum i  jest możliwy zarówno dla osób posiadających konto, jak i nowych użytkowników panelu.

 

Aby odnowić certyfikat, użytkownik musi posiadać:

  • ważny certyfikat kwalifikowany (podpis elektroniczny);
  • produkt wirtualny lub e-kod/kod aktywacyjny na odnowienie podpisu elektronicznego;
  • założone konto w Panelu Certum. Dostęp do panelu (i procesu odnowienia) możliwy jest przez przeglądarkę internetową;
  • aktywowaną aplikację mobilną SimplySign (Android, iOS, Huawei). W trakcie odnowienia użytkownik będzie podawał token generowany w aplikacji.

 

Sam proces odnowienia, po zakupie produktu, zrealizujesz w kilku krokach:
Krok 1 – logowanie/rejestracja do Panelu Certum
Krok 2 – wybór certyfikatu do odnowienia
Krok 3 – wypełnienie formularza i weryfikacja danych, oraz podpisanie wniosku
Krok 4 – pobranie certyfikatu na kartę chmurową SimplySign

 

Więcej informacji oraz instrukcja aktywacji odnowienia certyfikatu na kartę chmurową SimplySign dostępne są tutaj:

Nazwa instrukcji

Wersja

Plik

SimplySign – odnowienie

1.3

PDF

Nazwa instrukcji

SimplySign – odnowienie

Wersja

1.3

Plik

PDF

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Co wpłyneło na Twoje wrażenia?

    Trudny językZa mało ilustracjiNiepoprawne informacjeInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami