Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

W jaki sposób dodać użytkownika do e-Doręczeń Certum?

  Aby dodać użytkownika do systemu e-Doręczeń Certum, masz do dyspozycji dwie ścieżki: zaproszenie lub upoważnienie. Każda z nich wiąże się z innym poziomem dostępu i wymaganiami formalnymi:
    1. 1. Zaproszenie użytkownika
      • Nie wymaga posiadania konta w systemie e-Doręczeń w momencie zaproszenia, ale będzie wymagać jego założenia w celu zalogowania się i korzystania z systemu.
      • Wystarczy adres e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie.
      • Osoba zaproszona korzysta ze skrzynki pod nazwą właściciela skrzynki.
      • Wystarczy adres e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie.
      • Może mieć dostęp:
        • tylko do odczytu („Użytkownik zaproszony (odczyt)”),
        • lub pełny („Użytkownik zaproszony”).

    2.  
      2. Upoważnienie użytkownika
      • Wymaga posiadania konta w panelu Certum (czyli wydany maksymalnie 5 lat wcześniej certyfikat kwalifikowany od Certum lub skrzynkę e-Doręczeń).
      • Osoba upoważniona korzysta ze skrzynki pod własnym imieniem.
      • Może mieć jeden z poziomów dostępu:
        • „Administrator upoważniony” (pełny dostęp),
        • „Administrator upoważniony (odczyt)”,
        • „Użytkownik upoważniony”,
        • „Użytkownik upoważniony (odczyt)”

Powiązane artykuły

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Co wpłynęło na Twoje wrażenia?

    Inne

    Dziękujemy za opinię!

    Dziękujemy za opinię!

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami