Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Jak odnowić lub unieważnić certyfikat SSL?

Odnowienie certyfikatu:

Odnowienie umożliwia przedłużenie okresu ważności certyfikatu przy jednoczesnym zachowaniu
danych w nim zawartych. Zaloguj się na konto użytkownika i sprawdź ważność swojego certyfikatu w
zakładce Zarządzanie certyfikatami tab.

 

Zakup odnowienia certyfikatu SSL składa się z następujących kroków:

  • Wybierz w sklepie odnowienie certyfikatu  SSL i dodaj usługę do koszyka
  • Po wybraniu usługi/usług sprawdź zawartość koszyka a następnie zatwierdź zamówienie
    przez kliknięcie przycisku Złóż zamówienie
  • Uzupełnij informacje adresowe oraz upewnij się, że dane są wpisane poprawnie.
  • Wybierz odpowiednią formę płatności:
    1. Szybki przelew
    2. Przelew tradycyjny

 

Aktywacja odnowienia certyfikatu

Informacja o złożeniu zamówienia w sklepie Certum wysyłana jest na podany w zamówieniu adres e-
mail, a rozpoczęcie procesu odnowienia będzie możliwe z poziomu Twojego konta, w zakładce
Aktywacja Certyfikatów.

  • Wybierz z listy odnowienie, które chcesz aktywować i wciśnij Aktywuj
  • Proces aktywacji certyfikatu SSL składa się z takich elementów jak:
    1. Wybranie metody dostarczenia kluczy dla certyfikatu
      • Metoda CSR (Certificate Signing Request)
      • Generowanie pary kluczy
    2. Wprowadzenie w formularzu danych do certyfikatu
    3. Weryfikacja wprowadzonych do formularza danych. Uwaga: po dokonaniu aktywacji,
      zmiana danych w odnawianym certyfikacie nie będzie możliwa
    4. Potwierdzenie oświadczenia
    5. Weryfikacja dostępu do domeny poprzez wybór 1 z 3 metod weryfikacji:
      • weryfikacja adresu e-mail administratora
      • weryfikacja poprzez umieszczenie pliku na serwerze
      • weryfikacja poprzez umieszczenie rekordu TXT w bazie DNS
    6. Dosłanie dokumentów potwierdzających tożsamość / dokumentów firmy w
      zależności od typu certyfikatu SSL oraz jeżeli nastąpiła zmiana danych w odnawianym
      certyfikacie SSL
    7. Po pozytywnej weryfikacji wszystkich informacji nadesłanych do Certum, na adres e-
      mail podany w zamówieniu wysyłana jest wiadomość o wydaniu certyfikatu.



    Unieważnienie certyfikatu:

    Certyfikat SSL można unieważnić przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

    1. za pośrednictwem konta klienta w systemie Certum
      • zaloguj się
      • w zakładce Zarządzanie Certyfikatami -> wybierz certyfikat do unieważnienia a
        następnie należy kliknąć Unieważnij
    2. wysyłając pocztą poleconą oficjalne pismo z prośbą unieważnienie, podpisane przez
      subskrybenta lub upoważnioną osobę
    3. wysyłając wniosek za pomocą specjalnego formularza

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Jak możemy go poprawić?

    Instrukcje nie doprowadziły mnie do rozwiązania problemuArtykuł jest napisany w trudnym dla mnie językuInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami