CertumSign – aktywacja konta płatnej usługi
Aktywacja konta płatnego przy pierwszym logowaniu
Użytkownik może aktywować płatne konto w trakcie zakładania konta w CertumSign. Proces rejestracji w CertumSign został opisany w artykule: Aktywacja konta darmowego.
1. Załóż konto na platformie CertumSign – instrukcję rejestracji znajdziesz w artykule Aktywacja konta darmowego.
2. W ostatnim etapie rejestracji, po zalogowaniu się do CertumSign, zobaczysz ekran powitalny z trzema opcjami:
- Zakup planu CertumSign
- Rozpoczęcie pracy w pakiecie Free
- Aktywacja kodu otrzymanego od partnera lub ze sklepu Certum
3. Jeśli posiadasz kod aktywacyjny, kliknij Mam kod produktu. W aktywowane pole tekstowe wpisz lub wklej otrzymany kod i kliknij Potwierdź
4. Wyświetlone zostanie okienko informacyjne – znajdować się na nim będzie nazwa licencji, do której zostanie podniesione konto. Jeśli zweryfikowana licencja jest zgodna z zakupiona licencją, kliknij przycisk Aktywuj licencję.
5. Na następnym ekranie zobaczysz potwierdzenie aktywacji usługi oraz dane kontaktowe partnera, jeśli kod pochodzi od Partnera Certum. Aby przejść do CertumSign, kliknij przycisk Rozpocznij pracę.
6. Po przejściu na główny ekran platformy CertumSign, w lewym dolnym rogu znajdziesz informacje billingowe Twojego konta.
Twoje konto z pakietem biznesowym CertumSign jest już aktywne, więc możesz przejść do podpisywania i udostępniania dokumentów. Jeśli posiadasz inne usługi Certum, jak np. podpis kwalifikowany SimplySign, używaj ich w panelu usługi CertumSign.
Podpisuj dokumenty kwalifikowanym podpisem SimplySign
Aktywacja płatnej usługi na koncie CertumSign
Twoje konto użytkownika, darmowe lub z aktywną biznesową licencją CertumSign, możesz w dowolnym momencie podnieść do wyższego planu. Licencje platformy do e-podpisu wystawiane są na określony czas – aby przedłużyć kończącą się licencję, również należy ją aktywować w końcowym okresie trwania poprzedniej.
Podniesienie planu oraz przedłużenie licencji wykonasz w następujący sposób:
1. Kliknij ikonę twojego profilu, a następnie wybierz Ustawienia
2. Przejdź do zakładki Twój plan, gdzie znajdują się wszystkie informacje o obecnym planie usługi, jego limitach i zużyciu. Jeśli konto zostało już powiązane z partnerem również dane partnera.
3. W tej zakładce podniesiesz swój plan za pomocą kodu – jeśli go nie posiadasz, skorzystaj z jednego z trzech kanałów sprzedażowych (dane kontaktowe dostępne w kafelku Zmień plan na wyższy)
4. Wprowadź kod w wyznaczone miejsce i kliknij Potwierdź
5. W nowym okienku zobaczysz zweryfikowany kod i nazwę licencji. Jeśli jest ona zgodna z zakupiona licencją, kliknij przycisk Aktywuj licencję
6. Finalnym krokiem jest okno potwierdzające aktywowanie nowej licencji. Znajdziesz tutaj dane kontaktowe do partnera, jeśli Twoje konto jest przypisane. Przejdź do CertumSign klikając Rozpocznij pracę.
7. Po powrocie do panelu głównego CertumSign, w lewym dolnym rogu znajdziesz metrykę konta, gdzie możesz się zapoznać z nowymi parametrami na swojej licencji
Chcesz zwiększyć możliwości CertumSign? Stwórz spersonalizowane obiegi dokumentów wewnątrz Twojej organizacji, by korzystać z wygodnych i bezpiecznych procedur opartych o podpis kwalifikowany SimplySign.