Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Weryfikacja tożsamości w ścieżce eID z wykorzystaniem danych bankowych

Elektroniczne potwierdzenie tożsamości eID umożliwia Użytkownikom posiadającym zakupioną usługę  mobilnego podpisu elektronicznego SimplySign potwierdzić swoją tożsamość za pomocą danych przypisanych do posiadanego konta bankowego w Santander Bank Polska w procesie wnioskowania o   wydanie certyfikatu kwalifikowanego.

Jak wygląda proces wnioskowania?

Aby uzyskać e-podpis SimplySign z potwierdzeniem tożsamości za pomocą bankowego eID:

  1. Zaloguj się do swojego konta na stronie panel.certum.pl.
  2. Rozpocznij proces wnioskowania o certyfikat kwalifikowany.
  3. Przekaż dane ze swojego konta bankowego Santander Bank Polska do wniosku o wydanie certyfikatu.
  4. Zweryfikuj przekazane dane do panelu Certum.
  5. Złóż wniosek o certyfikat i podpisz Oświadczenie.
  6. Zainstaluj certyfikat na urządzeniu mobilnym i podpisuj e-dokumenty.

 

Pamiętaj, aby mieć dostęp do:

  1. Swojej skrzynki email.
  2. Konta bankowego w Santander Bank Polska, którego jesteś głównym właścicielem.
  3. Telefonu komórkowego, którego numer zostanie podany we wniosku o wydanie certyfikatu kwalifikowanego. Na numer telefonu zostanie wysłany kod SMS, który jest niezbędny do podpisania Oświadczenia w końcowym etapie wnioskowania.

Nazwa instrukcji

Wersja

Plik

SimplySign – potwierdzenie tożsamości za pomocą konta bankowego eID

1.1

PDF

Nazwa instrukcji

SimplySign – potwierdzenie tożsamości za pomocą konta bankowego eID

Wersja

1.1

Plik

PDF

Proces eID dotyczy wnioskowania o certyfikat kwalifikowany osobisty (bez danych firmowych).

Na etapie przekazania danych do wniosku, Użytkownik zostaje przekierowany do systemu bankowości elektronicznej Santander Bank Polska.

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Jak możemy go poprawić?

    Instrukcje nie doprowadziły mnie do rozwiązania problemuArtykuł jest napisany w trudnym dla mnie językuInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami