Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego polega na przedłużeniu jego ważności o 1 rok, 2 lata lub 3 lata.

 

Proces odnowienia certyfikatu na karcie kryptograficznej jest dostępny z poziomu konta w Panelu Certum i jest możliwy zarówno dla osób posiadających konto, jak i nowych użytkowników.

 

Aby odnowić certyfikat, użytkownik musi posiadać:

  • ważny certyfikat kwalifikowany (podpis elektroniczny);
  • produkt lub e-kod/kod aktywacyjny na odnowienie podpisu elektronicznego;
  • założone konto w Panelu Certum. Dostęp do panelu (i procesu odnowienia) możliwy jest przez przeglądarkę internetową;
  • oprogramowanie proCertum CardManager;
  • aplikację Certum CardService i SignService – do uruchomienia w trakcie odnowienia.

 

Wejdź na https://panel.certum.pl

  • Zaloguj się, podając adres e-mail i hasło
  • Jeśli nie masz konta, wybierz opcję „Załóż konto”

Po zalogowaniu kliknij „Wypełnij wniosek”

  • a następnie wybierz „Odnów certyfikat”

Wybierz „Odnowienie certyfikatu” lub „Użyj e-kodu”

Włóż do czytnika kartę kryptograficzną z odnawianym certyfikatem lub nową kartę.

  • Zweryfikujemy kartę i sprawdzimy, czy wymaga wymiany

Sprawdź lub zaktualizuj dane w formularzu


Podpisz wniosek, używając odnawianego podpisu

 

Informację o wydaniu podpisu kwalifikowanego wyślemy na Twój adres e-mail z instrukcją i linkiem do instalacji w Panelu Certum

Szczegółowa instrukcja PDF do pobrania poniżej:

Nazwa instrukcji

Wersja

Plik

Karta kryptograficzna – odnowienie

3.0

PDF

Nazwa instrukcji

Karta kryptograficzna – odnowienie

Wersja

3.0

Plik

PDF

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Jak możemy go poprawić?

    Instrukcje nie doprowadziły mnie do rozwiązania problemuArtykuł jest napisany w trudnym dla mnie językuInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami