Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Lista najczęściej zadawanych pytań przy korzystaniu z usługi Webnotarius za pomocą kodów aktywacyjnych.

Pojawił się komunikat: Nie mogę zweryfikować podpisu. Kod aktywacji został wykorzystany. Co mam teraz zrobić?

Jeżeli napotkasz ten komunikat, oznacza on, że Twój kod aktywacyjny został już wcześniej użyty i nie możesz wykorzystać go ponownie. 

Rozwiązanie:

Dany kod aktywacyjny został już wykorzystany. Wprowadź nowy kod aktywacyjny. W przypadku braku nowych kodów aktywacyjnych możesz dokonać zakupu na https://sklep.certum.pl/

Pojawił się komunikat: Walidacja kodu aktywacyjnego przebiegła nieprawidłowo. Co mam teraz zrobić?

Powyższy komunikat oznacza, że wprowadzony został błędny kod aktywacyjny.

Rozwiązanie:

Sprawdź poprawność wprowadzonego kodu aktywacyjnego i wpisz lu go jeszcze raz.

Pojawił się komunikat: Nieobsługiwany format podpisu. Co mogę teraz zrobić?

 

Prawdopodobnie został dodany niepodpisany plik.

Rozwiązanie:

W przypadku dodania niepodpisanego pliku, nie ma możliwości jego walidacji. Jeśli chcesz poprawnie dokonać walidacji dokumentu, dodaj:

  • plik, który zawiera w sobie podpis,
  • jest plikiem podpisu,
  • jest certyfikatem.

Ważne: Jeśli problem nadal występuje, sprawdź plik na którym chcesz przeprowadzić walidację. Na chwilę obecną nie obsługujemy podpisów w formacie JAdES (rozszerzenie .json)

Powiązane artykuły

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Co wpłynęło na Twoje wrażenia?

    Inne

    Dziękujemy za opinię!

    Dziękujemy za opinię!

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami