Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Lista najczęściej zadawanych pytań przy korzystaniu z usługi Webnotarius za pomocą kodów aktywacyjnych.

Pojawił się komunikat: Nie mogę zweryfikować podpisu. Kod aktywacji został wykorzystany. Co mam teraz zrobić?

Jeżeli napotkasz ten komunikat, oznacza on, że Twój kod aktywacyjny został już wcześniej użyty i nie możesz wykorzystać go ponownie. 

Rozwiązanie:

Dany kod aktywacyjny został już wykorzystany. Wprowadź nowy kod aktywacyjny. W przypadku braku nowych kodów aktywacyjnych możesz dokonać zakupu na https://sklep.certum.pl/

Pojawił się komunikat: Walidacja kodu aktywacyjnego przebiegła nieprawidłowo. Co mam teraz zrobić?

Powyższy komunikat oznacza, że wprowadzony został błędny kod aktywacyjny.

Rozwiązanie:

Sprawdź poprawność wprowadzonego kodu aktywacyjnego i wpisz lu go jeszcze raz.

Pojawił się komunikat: Nieobsługiwany format podpisu. Co mogę teraz zrobić?

 

Prawdopodobnie został dodany niepodpisany plik.

Rozwiązanie:

W przypadku dodania niepodpisanego pliku, nie ma możliwości jego walidacji. Jeśli chcesz poprawnie dokonać walidacji dokumentu, dodaj:

  • plik, który zawiera w sobie podpis,
  • jest plikiem podpisu,
  • jest certyfikatem.

Ważne: Jeśli problem nadal występuje, sprawdź plik na którym chcesz przeprowadzić walidację. Na chwilę obecną nie obsługujemy podpisów w formacie JAdES (rozszerzenie .json)

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Jak możemy go poprawić?

    Instrukcje nie doprowadziły mnie do rozwiązania problemuArtykuł jest napisany w trudnym dla mnie językuInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami