Lista najczęściej zadawanych pytań przy korzystaniu z usługi Webnotarius za pomocą kodów aktywacyjnych.
Pojawił się komunikat: Nie mogę zweryfikować podpisu. Kod aktywacji został wykorzystany. Co mam teraz zrobić?
Jeżeli napotkasz ten komunikat, oznacza on, że Twój kod aktywacyjny został już wcześniej użyty i nie możesz wykorzystać go ponownie.
Rozwiązanie:
Dany kod aktywacyjny został już wykorzystany. Wprowadź nowy kod aktywacyjny. W przypadku braku nowych kodów aktywacyjnych możesz dokonać zakupu na https://sklep.certum.pl/
Pojawił się komunikat: Walidacja kodu aktywacyjnego przebiegła nieprawidłowo. Co mam teraz zrobić?
Powyższy komunikat oznacza, że wprowadzony został błędny kod aktywacyjny.
Rozwiązanie:
Sprawdź poprawność wprowadzonego kodu aktywacyjnego i wpisz lu go jeszcze raz.
Pojawił się komunikat: Nieobsługiwany format podpisu. Co mogę teraz zrobić?
Prawdopodobnie został dodany niepodpisany plik.
Rozwiązanie:
W przypadku dodania niepodpisanego pliku, nie ma możliwości jego walidacji. Jeśli chcesz poprawnie dokonać walidacji dokumentu, dodaj:
- plik, który zawiera w sobie podpis,
- jest plikiem podpisu,
- jest certyfikatem.
Ważne: Jeśli problem nadal występuje, sprawdź plik na którym chcesz przeprowadzić walidację. Na chwilę obecną nie obsługujemy podpisów w formacie JAdES (rozszerzenie .json)