Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Przesłanie pliku z dysku w celu walidacji podpisów

CertumSign umożliwia sprawdzenie autentyczności i ważności podpisów na dokumentach podpisanych w zewnętrznym oprogramowaniu do składania podpisów.
Proces walidacji zakończony jest wydaniem elektronicznego poświadczenia w postaci raportu PDF.

  1. Przejdź do sekcji Waliduj podpisy (po lewej stornie ekranu)
  2. Aby wybrać plik, rozpocznij proces klikając na Wybierz plik do walidacji

    Wybierz plik z dysku komputera lub przeciągnij i upuść plik na ekranie walidacji
  3. Po dodaniu pliku kliknij – Dalej

  4. Na ekranie pojawi się status zweryfikowanych podpisów

    Status zweryfikowanych podpisów nie stanowi dowodu kwalifikowanej walidacji.

  5. Aby otrzymać dowód – Przeprowadź walidację
    Kliknięcie przycisku spowoduje zmniejszenie limitu walidacji na  koncie.
    Przy przycisku widoczny jest aktualny limit dostępnych walidacji, jeśli wynosi on 0, wymagane jest wpisanie kodu walidacji, który można zakupić w sklepie Certum.

  6. Po chwili na ekranie pojawi się wynik kwalifikowanej walidacji
    Automatycznie na twoje urządzenie zostanie pobrany dowód w postaci raportu kwalifikowanej walidacji.

    Raport możesz też pobrać ręcznie klikając na Pobierz raport walidacji

Możliwa jest walidacja tylko jednego pliku w danym momencie. Dla operacji walidacji nie ma możliwości wybrania kilku plików i walidacji jako akcji zbiorowej.

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Co wpłyneło na Twoje wrażenia?

    Trudny językZa mało ilustracjiNiepoprawne informacjeInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami