Aktywuj lub odnów podpis elektroniczny

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Jak aktywować certyfikat Code Signing?

Rozpoczęcie procesu aktywacji będzie możliwe z poziomu Twojego konta w zakładce Produkty bezpieczeństwa. Proces składa się z kilku kroków:

 

Podanie danych i weryfikacja 

  1. Przejdź do zakupionego certyfikatu w Twoje konto/Produkty bezpieczeństwa i rozpocznij pierwszy krok
  2. Dla certyfikatów z danymi Subskrybenta, podaj dane Subskrybenta i zweryfikuj jego tożsamość. Dla certyfikatów z danymi organizacji, podaj dane Subskrybenta i organizacji. Zweryfikuj tożsamość Subskrybenta i pełnomocnictwo Subskrybenta do reprezentowania organizacji. Istnienie organizacji Certum zwykle weryfikuje samodzielnie na podstawie podanego numeru rejestrowego
  3. Wygeneruj klucze – wygeneruj klucze w usłudze SimplySign (dla certyfikatów w chmurze) lub wygeneruj klucze na karcie kryptograficznej

 

Aktywacja 

  1. Wybierz dane widoczne w certyfikacie i aktywuj go
  2. Pobierz certyfikat z widoku certyfikatu lub wiadomości o utworzeniu certyfikatu.

 

Uwaga: W przypadku chęci aktywacji certyfikatu na karcie kryptograficznej, przed rozpoczęciem procesu generowania kluczy należy podłączyć czytnik z kartą do komputera, a następnie w aplikacji proCertum CardManager nadać kod PIN i PUK do profilu zwykłego karty. Kody należy zachować.

 

Nazwa instrukcji

Wersja

Wielkość pliku

Plik

Aktywacja certyfikatu Standard Code Signing na karcie kryptograficznej

2.9

1,5 MB

PDF

Aktywacja certyfikatu EV Code Signing na karcie kryptograficznej

2.8

1,36 MB

PDF

Nazwa instrukcji

Aktywacja certyfikatu Standard Code Signing na karcie kryptograficznej

Aktywacja certyfikatu EV Code Signing na karcie kryptograficznej

Wersja

2.9

2.8

Wielkość pliku

1,5 MB

1,36 MB

Plik

PDF

PDF

    Czy ten artykuł był pomocny?

    Jak możemy go poprawić?

    Instrukcje nie doprowadziły mnie do rozwiązania problemuArtykuł jest napisany w trudnym dla mnie językuInne

    Prosimy o więcej informacji jak moglibyśmy udoskonalić ten artykuł.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

    contact1

    Zapytaj naszego konsultanta

    Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

    Skontakuj się z nami